Termeni si conditii

Pentru folosirea în bune condiții a site-ului www.shopofit.ro (denumit în continuare ”Site-ul”), vă recomandăm citirea cu atenţie a termenilor şi condiţiilor de utilizare (denumite în continuare „Termeni şi Condiții”). Accesarea Site-ului şi folosirea aplicațiilor sale implică acceptarea acestor Termeni şi Condiții, având valoare contractuala deplină.Shopoweb S.R.L. îşi rezervă dreptul de a modifica acest document fără o notificare prealabilă sau ulterioară. Versiunea actuală poate fi citită accesând link-ul „Termeni şi Condiții” din josul paginilor Site-ului.

I. Despre noi

Site-ul este oferit de Shopoweb S.R.L. cu sediul social în Catalina, nr. F.N, cod postal 527065, județul Covasna, înregistrată în Registrul Comerțului cu nr. J14/29/2012, avînd cod unic de înregistrare RO 29670807, contul RO87 BTRL RONC RT0V 1348 9501 deschis la Banca Transilvania – Târgu Secuiesc şi capital social 2100 lei, denumită în cele ce urmează „Societatea”.

Mijloacele prin care ne puteți contacta sunt următoarele:

  • Prin postă la adresa de corespondenţă: Loc. Târgu Secuiesc, str. Ștadionului, nr. 9, bl. 6, sc. A, et. P, ap. 3, Jud. Covasna, cod poștal: 525400;
  • Prin e-mail la următoarea adresă: yamamoto@shopo.ro – pentru întrebări referitoare la procedura de plasare a comenzilor, metode de plată şi de livrare, informații despre produse, sesizări;
  • Prin telefon la numărul: +40 734 889 411

II. Despre Site şi Produse

Prin intermediul Site-ului este oferit utilizatorilor un serviciu e-Commerce prin care pot intra în posesia produselor afișate, fabricate şi comercializate sub marca Yamamoto (denumite în cele ce urmează „Produsele”). Achiziția acestora se face pe baza comenzilor primite prin Site sau prin e-mail.

Produsele includ suplimente alimentare și haine și accesorii personalizate (YAMAMOTO NUTRITION).

Suplimentele alimentare sunt avizate pentru punerea lor pe piață de către Institutul Naţional de Sănătate Publică – Centrul Regional de Sănătate Publică Timișoara (Comisia de notificare suplimente alimentare) , în conformitate cu legislația în vigoare.

Termenul de valabilitate variază între 12 şi 36 de luni, în funcţie de tipul de produs, conform legislaţiei in vigoare.

III. Proprietatea intelectuală

Societatea şi colaboratorii/partenerii săi sunt titularii drepturilor de proprietate intelectuală asupra conținutului Site-ului, incluzând, dar fără a se limita la articole, texte, design, fotografii, imagini, muzică, clipuri audio şi video, software, mărci, modele şi desene industriale , precum şi orice alt material având legătura cu Site-ul, serviciile, Produsele si tarifele aferente trimis sau furnizat dvs. prin e-mail sau în orice alta modalitate (denumit in continuare „Conținutul”). De aceea, este interzisă orice utilizare a Conținutului fără acordul prealabil scris din partea Societăţii şi/sau al colaboratorilor/partenerilor săi.

Societatea respectă dreptul la proprietatea intelectuală al terților. Dacă ați observat că Site-ul conține informaţii care încalcă un astfel de drept, vă rugam să ne trimiteţi o înștiințare la adresa de e-mail: yamamoto@shopo.ro sau la adresa de corespondenţă afișată la capitolul Despre noi din prezentul contract.

IV. Preţurile

Cu excepția cazurilor în care este prevăzut altfel, preţurile Produselor afișate pe Site reprezintă preţurile finale de cumpărare şi includ TVA (taxa pe valoare adăugata de 9%, respectiv 19%, valabilă în România), la care se adaugă costurile de livrare prin curierat rapid. Acestea pot fi modificate fără o notificare prealabilă sau ulterioară.

Taxa aferentă metodei de plată selectată este 0 lei pentru plata prin Internet Banking ori cu cardul sau 6 lei pentru plata ramburs.

Taxa de curierat este de 17 lei cu TVA inclus. Pentru a beneficia de transport gratuit, valoarea minimă a comenzii trebuie să fie de 500 lei.

V. Condiții și procesul de comandă

5.1 Înregistrare

Procesul de cumpărare nu se supune condiției unei înregistrări realizate în mod valabil.

Utilizatorii pot plasa comenzi fără înregistrare.

În cazul în care Utilizatorii doresc să se înregistreze, pot face acest lucru după apăsarea butonului „Autentificare/Înregistrare” sau după completarea detaliilor necesare din câmpul de înregistrare, în timpul procesului de cumpărare. În câmpul de înregistrare, Furnizorului de Servicii i se vor pune la dispoziție următoarele date:

În câmpul „Date personale și de profil”

  • Numele
  • Adresa de e-mail
  • Telefon mobil
  • Data nașterii (nu este obligatorie)

În câmpul „Adresa de livrare”

  • Orașul
  • Codul poștal
  • Strada și numărul
  • Ţara

Genul Utilizatorului (nu este obligatoriu).

Când Utilizatorului i se furnizează toate datele necesare pentru înregistrare, poate finaliza înregistrarea prin apăsarea butonului „Transmite înregistrarea”. Înainte de a transmite înregistrarea, este necesară acceptarea prezenților Termen și condiții, prin bifarea căsuței.

Furnizorul de Servicii va informa Utilizatorul referitor la înregistrarea cu succes prin site-ul Magazinului Online și de asemenea prin e-mail.

Utilizatorii pot accesa Magazinul Online folosindu-și datele conturilor lor de Facebook sau Google, fără a se înregistra separat.

Utilizatorul are dreptul de a-și anula în orice moment înregistrarea, transmițând un mesaj e-mail către yamamoto@shopo.ro. La primirea mesajului pe e-mail, Furnizorul de Servicii va asigura anularea înregistrării fără întârziere. După ștergerea datelor, Utilizatorul va fi şters fără întârziere din sistem; acest lucru nu se va aplica însă păstrării datelor și a documentelor referitoare la comenzile care au fost înaintate deja și nu va avea drept rezultat ștergerea datelor referitoare la respectivele comenzi. După ștergere, datele nu pot fi recuperate.

Clientul va răspunde exclusiv de păstrarea confidențialității referitor la datele de acces ale utilizatorului (în special privind parola). Dacă Utilizatorul constată că parola furnizată la înregistrare poate fi accesată de o terță persoană neautorizată, își va schimba parola fără întârziere, iar dacă se poate presupune de asemenea faptul că respectiva terță persoană face abuz de parolă în orice fel, acesta va informa, de asemenea, Furnizorul de Servicii referitor la acest lucru.

Utilizatorul se angajează să actualizeze datele personale furnizate în timpul înregistrării, oriunde este cazul, pentru a le menține actuale, complete și reale.

5.2 Procesul de comandă on-line

Utilizatorul va pune produsul selectat într-un coș virtual, dând click pe pictograma coșului de cumpărături de lângă produs. Utilizatorul poate vizualiza conținutul coșului în orice moment, apăsând butonul „Editare coș” sau pictograma „VIZUALIZARE COȘ”.

Utilizatorul poate stabili cantitatea de produs sau produsele care vor fi achiziționate, folosind butoanele + și -.
În cazul în care Utilizatorul a pus produsul în coș, însă ar dori să mai adauge alte produse, va selecta butonul „Încă mai cumpăr”. Dacă intenționează să nu mai achiziționeze produse, va verifica ce cantitate de produse se va achiziționa. Acesta poate șterge conținutul coșului printr-un click pe pictograma „Ștergere (coș tăiat)”. După finalizarea cantității, conținutul coșului este actualizat automat.

Utilizatorul poate furniza adresa de livrare și metoda de livrare/plată.

După furnizarea datelor, Utilizatorul își poate transmite comanda printr-un click pe butonul „trimiterea comenzii”, totuși, înainte să facă acest lucru, mai poate verifica datele furnizate sau poate transmite un mesaj referitor la comandă sau poate informa Furnizorul de Servicii prin e-mail privind solicitările sale suplimentare referitoare la comandă.
În cazul în care Utilizatorul constată că toate datele sunt introduse corect, acesta poate transmite comanda sa către Furnizorul de Servicii prin apăsarea butonului „Trimiterea comenzii” în partea de jos a paginii.

Furnizorul de Servicii notifică Utilizatorul privind plasarea cu succes a comenzii pe următoarea pagină web și pe e-mail, furnizând de asemenea numărul comenzii Clientului.
Astfel, comanda se plasează prin apăsarea butonului „Trimiterea comenzii”, ceea ce constituie obligație de plată pentru Utilizator.
Suma finală de plată include toate costurile în baza sumarului comenzii și a scrisorii de confirmare. Pachetul cuprinde factura, informarea privind dreptul de revocare și documentul de garanție.

În cazul în care Utilizatorul și-a plasat comanda fără înregistrare, e-mailul de confirmare transmis de către Furnizorul de Servicii include o parolă care va fi folosită cu adresa sa de e-mail, furnizată în timpul procesului de plasare a comenzii, care îi oferă accesul la site în orice moment, pentru a vizualiza detaliile comenzii sale. Aceasta nu va constitui înregistrare automată. Devine înregistrare atunci când Utilizatorul accesează site-ul folosind datele sale de autentificare.

VI. Plata

Plata se poate efectua prin următoarele modalităţi:

  • numerar, în sistem ramburs (plata la primirea coletului, în lei, integral);
  • prin Internet Banking;
  • prin card.

Dacă a fost aleasă metoda de plată Internet Banking ori prin card, după primirea prin e-mail a facturii cu toate datele privitoare la comanda dvs., va trebui efectuată plata.

În procesul efectuării plăţii prin Internet Banking, trebuie să se menționeze la secțiunea „Detalii de plată a ordinului de plată” numărul facturii primite prin e-mail. După efectuarea plăţii prin Internet Banking, avem rugămintea să ni se trimită confirmarea la adresa yamamoto@shopo.ro., în maximum 24 de ore.

Costul final conține prețul produselor comandate cu TVA inclus, plus prețul livrării (taxa de curierat), dacă este cazul.

VII. Livrarea

Livrarea Produselor se face prin intermediul Companiei de curierat rapid Urgent Cargus S.A. sau Fan Curier Express S.R.L., în toată ţara, la adresa furnizată de Utilizator în momentul realizării comenzii. Dacă adresa de livrare este în afara localităților incluse în rețeaua Urgent Cargus S.A., taxei de curierat i se adaugă tariful pentru kilometri exteriori sau coletul va fi expediat prin Posta Romana.

Utilizatorul trebuie să furnizeze în momentul plasării comenzii adresele de facturare şi de livrare reale şi corecte.

Termenul de livrare este de 72 de ore (3 zile lucrătoare) de la data la care Utilizatorul primește prin e-mail factura – în cazul plăţii în sistem ramburs, sau de la data la care Utilizatorul trimite Societăţii confirmarea plaţii facturii – în cazul plăţii prin transfer Internet Banking ori prin card.

Societatea va face tot posibilul pentru efectuarea livrării în termen de 72 de ore (3 zile lucrătoare) de la data menţionată în paragraful anterior. Totuși, nu suntem responsabili de întârzierile de livrare ce au fost provocate de către un terț sau de o cauză imprevizibilă.

Utilizatorul are dreptul şi obligaţia de a verifica coletul primit în prezenţa agentului curierului. În cazul în care se constată deteriorări de orice natură a produselor sau produse lipsă din colet, se va întocmi un proces-verbal care se va semna atât de către client, cât şi de curier, iar coletul va fi returnat pe cheltuiala Societăţii. În urma returului se vor trimite din nou produsele comandate sau clientul va fi despăgubit cu suma aferentă comenzii respective.

VIII. Descrierea Produselor şi politica de returnare

Societatea depune toate eforturile pentru ca descrierea pe Site a Produselor sa fie cât se poate de precisă. Cu toate acestea, nu garantează că aceasta sau alte tipuri de materiale care au legătura cu acestea sunt precise, complete sau fără erori. Dacă un produs oferit pe Site este diferit faţă de descrierea aferentă acestuia de pe Site, îl puteți returna respectând prevederile de mai jos ale politicii de returnare a produselor şi în conformitate cu legislația română în vigoare.

Utilizatorul are dreptul să notifice în scris Societăţii că renunță la cumpărare, fără penalitate şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului, în conformitate cu dispozițiile Ordonanței de Urgenta nr. 34/2014. Exercitarea dreptului de retragere trebuie să fie neechivocă şi comunicată Societăţii prin scrisoare trimisă prin poştă sau prin e-mail.

În cazul în care înțelege să exercite acest drept, Utilizatorul are obligația de a returna produsul cumpărat în starea în care a fost livrat, în ambalajul original, nedeteriorat, sigilat, pe cheltuiala sa, numai prin curierat rapid, la adresa: Shopoweb S.R.L., Loc. Târgu Secuiesc, str. Ștadionului, nr. 9, bl. 6, sc. A, et. P, ap. 3, Jud. Covasna, cod poștal: 525400.

În cazul retragerii, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la Utilizator, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că Utilizatorul a ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 2 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia de retragere din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care Utilizatorul şi-a exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Societatea poate amâna rambursarea până la data la care primeşte înapoi Produsele sau până la momentul la care i s-a furnizat dovada returnării Produselor, fiind valabilă data cea mai apropiată. Returnarea trebuie efectuată în decurs de maximum 14 zile de la data la care Societăţii i s-a comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă Produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Orice relaţie contractuală între Societate şi Utilizator încetează după 14 zile de la livrarea Produselor în cazul neexercitării dreptului de retragere sau la expirarea termenului de 14 zile de la comunicarea deciziei de retragare dacă nu sunt returnate Produsele în condiţiile menţionate anterior, respectiv la data rambursării preţului de către Societate în situaţia exercitării dreptului de retragere cu respectarea termenilor de mai sus şi a prevederilor legale aplicabile.

XIII. Recenzii, comentarii, comunicări şi alte tipuri de conținut

Utilizatorii pot trimite prin e-mail sugestii, idei, întrebări, atât timp cât conținutul acestora nu este ilegal, obscen, amenințător, defăimător, nu încalcă dreptul la intimitate sau vreun drept de proprietate intelectuală; nu conține viruși informatici, comunicări comerciale, politice, care instigă la ură sau intoleranţă pe motive etnice, religioase, rasiale, de orientare sexuală, mesaje colective sau alte forme de spam.

XIV. Forța Majora şi răspunderea contractuală

Nici una din părţi nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, executarea parțială sau necorespunzătoare, precum şi pentru neexecutarea la termen, dacă este cauzata de un eveniment de forța majora. Forța majora este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părţilor şi inevitabil.

Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părţi încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele sa poată pretinde celeilalte daune-interese.

Societatea şi colaboratorii/partenerii săi nu răspund pentru niciun fel de daune, indiferent de natura acestora, ca rezultat, în timpul utilizării Site-ului şi a serviciilor oferite prin intermediul acestuia, sau ca urmare a imposibilității utilizării acestora. Această exonerare include, dar nu se limitează la: erorile de funcționare a echipamentului tehnic al Societăţii, lipsa funcționarii conexiunii la internet şi telefon, virușii informatici, accesul neautorizat în sistemele Site-ului, erorile de operare, precum şi cazurile de forță majoră stipulate de legislația română în vigoare.

XV. Publicitatea

Societatea poate afișa în paginile Site-ului reclame la Produsele din oferta sa. Prin utilizarea Site-ului şi prin acceptarea Termenilor şi Condițiilor şi a Politicii de confidențialitate, vă exprimați in mod direct acordul de a fi destinatarul acestor comunicări cu caracter comercial.

XVI. Legislația aplicabilă

Serviciile oferite de Societate prin intermediul Site-ului sunt guvernate de dispozițiile legilor române aplicabile în vigoare.

În caz de litigiu, se va încerca mai întâi o rezolvare pe cale amiabilă, în termen de 30 de zile lucrătoare de la înregistrarea reclamației la sediul Societăţii. În cazul în care nu se poate ajunge la o înțelegere în termenul precizat anterior, litigiul respectiv se va supune rezolvării instanțelor judecătoreşti competente.

XVII. Reclamaţii

Reclamaţiile privind orice probleme pot fi transmise la adresa de corespondenta din Târgu Secuiesc, str. Ștadionului, nr. 9, bl. 6, sc. A, et. P, ap. 3, Jud. Covasna, cod poștal: 525400 și/sau pe adresa de e-mail yamamoto@shopo.ro .

Termenul de rezolvare a reclamațiilor este de max. 15 zile de la data depunerii reclamației la sediul societății noastre.

XVIII. Modificarea Termenilor şi Condiţiilor

SOCIETATEA îşi rezervă dreptul de a modifica oricând şi în orice mod oricare dintre prevederile din Termeni si Condiţii sau Termenii şi Condiţiile în întregime, fără nici o notificare prealabilă şi fără a fi obligată să îndeplinească vreo altă formalitate faţă de utilizatori.

Orice modificare este acceptată deplin şi necondiţionat de către utilizatorii SITE-ului, prin simpla utilizare sau accesare a oricărei facilităţi oferite de site, intervenite oricând după operarea modificării.

XIX. Drepturi de autor

Drepturile de autor ale conţinutului SITE-ului aparţin în totalitate S.C. Shopoweb S.R.L.

XX. Garanție

Termenul de garanţie pentru produsele livrate este de minim 6 luni de la data vânzării către utilizatorul final.

Drepturile consumatorului sunt asigurate prin O.G. 21/1992 și Legea 449/2003.

Înaintea achiziţionării oricărui produs YAMAMOTO NUTRITION, este recomandat să citiți cu atenție informaţiile de pe cutie şi de pe etichetă.

XXI. Protecția datelor

SHOPOWEB garantează respectarea drepturilor conferite de Legea Nr.677/2001, art.12-18, privind prelucrarea datelor cu caracter personal în calitate de persoană vizată: dreptul la informare, acces la date, dreptul de intervenţie asupra datelor, dreptul de opoziţie, dreptul de a vă adresa justiţiei. Vă informăm că societatea noastră va folosi datele Dvs. personale în vederea expedierii produselor, eventual materiale informative. Dvs. prin comenzile pe care le daţi către SHOPOWEB, consultând oferta noastră vă daţi acordul expres şi neechivoc ca datele Dvs. personale să fie prelucrate şi folosite de SHOPOWEB, exclusiv în relaţiile bilaterale cu Dumneavoastră.